1. Firma Market Muzyczny na wszystkie sprzedawane urządzenia, udziela następujących okresów gwarancji*:
- produkty importowane:
- 24 miesiące dla odbiorców indywidualnych (osoba prywatna – dowód zakupu - paragon)
- 12 miesięcy dla odbiorców instytucjonalnych (firma – dowód zakupu – faktura VAT)
- produkty BETA AUDIO:
- 24 miesiące dla odbiorców indywidualnych (osoba prywatna – dowód zakupu - paragon)
- 24 miesiące dla odbiorców instytucjonalnych (firma – dowód zakupu – faktura VAT).
Naprawy gwarancyjne produktów marki BETA AUDIO realizowane są na zasadzie door-to-door, szczegóły TUTAJ.
Dokonując zakupu produktów BETA AUDIO, klient ma możliwość rozszerzyć ochronę gwarancyjną do 36 miesięcy (koszt rozszerzenia ochrony – 10% ceny zakupu urządzenia).
2. Urządzenia kierowane do napraw w trybie gwarancyjnym muszą zostać dostarczone do Market Muzyczny Serwis, ul. Cisowa 10, 84-300 Lębork, wraz z oryginalnym opakowaniem, dowodem zakupu (kserokopia faktury VAT) lub kartą gwarancyjną.
3. Urządzenia do których nie zostanie dołączona karta gwarancyjna lub kserokopia dowodu zakupu będą serwisowane odpłatnie.
4. W przypadku maszyn do dymu, z urządzeń tych przed wysyłką powinny być usunięte płyny eksploatacyjne. Nie dotrzymanie tych zasad będzie skutkowało odmową naprawy w trybie gwarancyjnym.
5. Dostarczane do serwisu urządzenia powinny być oczyszczone z brudu i nie może znajdować się w nich płyn do dymu (dotyczy maszyn do dymu). Do urządzenia powinny być dołączone wszystkie sterowniki, piloty itp. zakupione w komplecie z danym urządzeniem.
6. Za czyszczenie każdego brudnego urządzenia będzie pobierane ryczałtowe wynagrodzenie w wysokości 80zł netto.
7. W przypadku nieprawidłowego zapakowania urządzeń wysyłanych do serwisu, np. braku oryginalnych opakowań, firma Market Muzyczny, przed odesłaniem serwisowanych urządzeń zapakuje je ponownie w bezpieczny sposób, np. w indywidualne opakowania. Zleceniodawca naprawy zostanie obciążony kosztem ponownego pakowania.
8. Do serwisu nie będą przyjmowane urządzenia w stanie rozkręconym (w częściach).
9. Urządzenia do serwisu klient przesyła na własny koszt.
10. Firma Market Muzyczny pokrywa koszty dostarczenia do serwisu tylko i wyłącznie w przypadku naprawy gwarancyjnej urządzeń BETA AUDIO. Po urządzenie zostaje wysłany kurier na zasadach door-to-door - szczegóły usługi TUTAJ