Warunki gwarancji

1. Firma Market Muzyczny na wszystkie sprzedawane urządzenia, udziela następujących okresów gwarancji*:

- produkty importowane:

  • 24 miesiące dla odbiorców indywidualnych (osoba prywatna – dowód zakupu - paragon)
  • 12 miesięcy dla odbiorców instytucjonalnych (firma – dowód zakupu – faktura VAT)

- produkty BETA AUDIO:

  • 24 miesiące dla odbiorców indywidualnych (osoba prywatna – dowód zakupu - paragon)
  • 24 miesiące dla odbiorców instytucjonalnych (firma – dowód zakupu – faktura VAT).

Naprawy gwarancyjne produktów marki BETA AUDIO realizowane są na zasadzie door-to-door, szczegóły TUTAJ

Dokonując zakupu produktów BETA AUDIO, klient ma możliwość rozszerzyć ochronę gwarancyjną do 36 miesięcy (koszt rozszerzenia ochrony – 10% ceny zakupu urządzenia).

2. Urządzenia kierowane do napraw w trybie gwarancyjnym muszą zostać dostarczone do Market Muzyczny Serwis, ul. Cisowa 10, 84-300 Lębork, wraz z oryginalnym opakowaniem, dowodem zakupu (kserokopia faktury VAT) lub kartą gwarancyjną.

3. Urządzenia do których nie zostanie dołączona karta gwarancyjna lub kserokopia dowodu zakupu będą serwisowane odpłatnie.

4. W przypadku maszyn do dymu, z urządzeń tych przed wysyłką powinny być usunięte płyny eksploatacyjne. Nie dotrzymanie tych zasad będzie skutkowało odmową naprawy w trybie gwarancyjnym.

5. Dostarczane do serwisu urządzenia powinny być oczyszczone z brudu i nie może znajdować się w nich płyn do dymu (dotyczy maszyn do dymu). Do urządzenia powinny być dołączone wszystkie sterowniki, piloty itp. zakupione w komplecie z danym urządzeniem.

6. Za czyszczenie każdego brudnego urządzenia będzie pobierane ryczałtowe wynagrodzenie w wysokości 80zł netto.

7. W przypadku nieprawidłowego zapakowania urządzeń wysyłanych do serwisu, np. braku oryginalnych opakowań, firma Market Muzyczny, przed odesłaniem serwisowanych urządzeń zapakuje je ponownie w bezpieczny sposób, np. w indywidualne opakowania. Zleceniodawca naprawy zostanie obciążony kosztem ponownego pakowania.

8. Do serwisu nie będą przyjmowane urządzenia w stanie rozkręconym (w częściach).

9. Urządzenia do serwisu klient przesyła na własny koszt. 

10. Firma Market Muzyczny pokrywa koszty dostarczenia do serwisu tylko i wyłącznie w przypadku naprawy gwarancyjnej urządzeń BETA AUDIO. Po urządzenie zostaje wysłany kurier na zasadach door-to-door - szczegóły usługi TUTAJ

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl